برای برگزاری دوره تماس بگیرید 09121724677

مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی' مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی
 

مدرس دوره های مدیریت در سازمان مدرس فروش، مدرس بازاریابی ، مدرس منابع انسانی ، مدرس اصول و فنون مذاکره ،مدرس زبان بدن، مدرس مدیریت ارتباط با مشتری CRM,مدرس کوچینگ

مشاوره عارضه یابی تیم فروش و بازاریابی |مشاوره عارضه یابی منابع انسانی |مشاوره فروش|مشاوره بازاریابی|مشاوره تبلیغات|مشاوره راه اندازی کسب و کار| تلفن تماس:09121724677

مدرس مدیریت مدرس بازاریابی مدرس فروش

برای برگزاری دوره تماس بگیرید 09121724677

مدرس برگزاری نمایشگاه استاد برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه

آموزش برگزاری نمایشگاه سخنران برگزاری نمایشگاه تدریس برگزاری نمایشگاه

مدرس برگزاری نمایشگاه استاد برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه

آموزش برگزاری نمایشگاه سخنران برگزاری نمایشگاه تدریس برگزاری نمایشگاه

آموزش برگزاری نمایشگاه سخنران برگزاری نمایشگاه تدریس برگزاری نمایشگاه
مدرس برگزاری نمایشگاه استاد برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه

بهزاد حسین عباسی

استاد بهزاد حسین عباسی با 14 سال سابقه در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانهای ایرانی هم اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینار و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست

روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.
09121724677
09128724677

BEHZADABBASI.IR
BEHZADABBASI.COM

کلمات کلیدی

مشاوره برگزاری نمایشگاه

مشاور برگزاری نمایشگاه

مدرس برگزاری نمایشگاه

مدرس دوره آموزشی برگزاری همایش و نمایشگاه‌

مدیریت نمایشگاه

دوره مدیریت نمایشگاه

دوره مدیریت مدیریت نمایشگاه

دوره آموزشی

آموزش مدیریت نمایشگاه

کلاس دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه EMD

مدرس دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه EMD

سخنران دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه EMD

تدریس آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه EMD

استاد دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه EMD

آموزش دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه EMD

مدرس غرفه ارایی و چیدمان نمایشگاه

مدرس غرفه ارایی و چیدمان

مدرس حضورموثر در نمایشگاههای داخلی و خارجی

مدرس حضورموثر در نمایشگاه و غرفه ارایی و چیدمان

تدریس حضورموثر در نمایشگاه و غرفه ارایی و چیدمان

کلاس پرسنل فروش برای حضور در نمایشگاه

مشاوره پرسنل فروش برای حضور در نمایشگاه

مشاور پرسنل فروش برای حضور در نمایشگاه

مدرس پرسنل فروش برای حضور در نمایشگاه

سخنران پرسنل فروش برای حضور در نمایشگاه

تدریس پرسنل فروش برای حضور در نمایشگاه

استاد پرسنل فروش برای حضور در نمایشگاه

آموزشگاه پرسنل فروش برای حضور در نمایشگاه

آموزش پرسنل فروش برای حضور در نمایشگاه

مدرس آموزش پرسنل فروش برای نمایشگاه

بایگانی

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۰۱
تیر

مدرس دوره آموزشی برگزاری همایش و نمایشگاه‌

آسیب‌شناسی برگزاری همایش‌ها در ایران، تعریف اهداف برگزاری همایش، طراحی همایش و استراتژی‌های نمایشگاهی، برنامه‌ریزی نمایشگاه، نقش تشکل‌های اقتصادی در برگزاری نمایشگاه، پیگیری و ارزیابی نمایشگاه وتامین مالی همایش از جمله مفاهیم است


مدرس برگزاری نمایشگاه




بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش و بازاریابی


مدرس برگزاری نمایشگاه 


مشاوره حضور در نمایشگاه


جهت مشاوره برگزاری دوره با ما تماس بگیرید


09121724677


09128724677


BEHZADABBASI.IR


BEHZADABBASI.COM


  • مدرس برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه
۰۱
تیر

کوتاه بودن زمان مدیریت مدیران ارشد شرکت های نمایشگاهی و نبود منابع اطلاعاتی و علمی قابل دسترس برای این مدیریان، از 

مدرس برگزاری نمایشگاه

مهمترین نقاط ضعف صنعت نمایشگاه به شمار می رود که در سطح کیفی نمایشگاه های کشور نیز تاثیر شدیدی گذاشته است.از دیدگاه روابط بین الملل نیز نمایشگاه ها، مهمترین ابزار بازاریابی و ارتباطات تجاری نمایشگاه ها، مرکز تبادل اطلاعات،  دانش فنی و بررسی های تجاری هستند که در توسعه گردشگری و در نهایت افزایش اشتغال تاثیربسزایی دارند..دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه در راستای افزایش سطح کیفی نمایشگاه های کشور و همسو با تغییر و تحولات صورت گرفته درسایر صنایع برگزار می شود.در این دوره مدیران سالن های نمایشگاهی با نحوه تعامل موثر با مدیریت های تخصصی شرکت ، مجریان نمایشگاهی . مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان آشنا گردیده و راه کار های مناسب جهت افزایش رضایت مشتریان مورد بررسی و بحث قرار خواهد گرفت.

بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش و بازاریابی


مدرس برگزاری نمایشگاه 


مشاوره حضور در نمایشگاه


جهت مشاوره برگزاری دوره با ما تماس بگیرید


09121724677


09128724677


BEHZADABBASI.IR


BEHZADABBASI.COM


  • مدرس برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه
۰۱
تیر

کلاس دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه EMD

مدرس برگزاری نمایشگاه

معرفی فضای نمایشگاهی و نحوه برخوردبا آن

اقدامات و پیشنیازهای طراحی واجرای غرفه

نورو کلیه آبجکتهای محیطی با توجه به کاربری غرفه

معرفی و بخش بندی مراحل اجرایی غرفه

نحوه هماهنگی و و مدیریت اکیپهای اجرایی

آشنایی با ابزار ومتریالهای مورداستفاده در ساخت غرفه

شروع ساخت ساز غرفه

برق کشی غرفه

نحوه طراحی و جانمایی نور در غرفه

آشنایی با انواع نورهای قابل استفاده در غرفه های نمایشگاهی

مراحل رنگ کاری غرفه

روش انتخاب رنگ مناسب برای غرفه

اهمیت استفاده از بنر،بک لایت ،پوسترهای تبلیغاتی و نمایش تصویری در طراحی غرفه های نمایشگاهی


بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش و بازاریابی


مدرس برگزاری نمایشگاه 


مشاوره حضور در نمایشگاه


جهت مشاوره برگزاری دوره با ما تماس بگیرید


09121724677


09128724677


BEHZADABBASI.IR


BEHZADABBASI.COM


  • مدرس برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه
۰۱
تیر

مدرس حضورموثر در نمایشگاههای داخلی و خارجی و غرفه ارایی و چیدمان

ساختمان غرفه


 مدرس برگزاری نمایشگاه


   ظاهر غرفه شما در یک نمایشگاه خارجی بیانگر چهره واقعی شماست. طرح غرفه باید به گونه ای باشد که برای شما اعتبار لازم را تحصیل نموده و بهتر است نمونه ای از هر کالا نمایش داده شود. حتی المقدور دستگاه ها و ماشین الات نمایشی را به کار اندازید تا مردم کیفیت کار و محصول آن ها را از نزدیک ببینند. برای طراحی غرفه، زیبایی خوب است اما ساختن و تجهیز غرفه باید در حداقل زمان ممکن صورت گیرد. طراحی باید به گونه ای باشد که توجه مردم را صرفا به کالای ارایه شده در غرفه معطوف سازد و نه به در و دیوار و سقف غرفه، چیدن کالاهای نمایشی و گلدان های تزیینی و میز و صندلی و لوازم غرفه باید به روش های مختلفی صورت گیرد تا نمای هر قسمت با قسمت دیگر متفاوت به نظر آید.



بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش و بازاریابی


مدرس برگزاری نمایشگاه 


مشاوره حضور در نمایشگاه


جهت مشاوره برگزاری دوره با ما تماس بگیرید


09121724677


09128724677


BEHZADABBASI.IR


BEHZADABBASI.COM


  • مدرس برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه
۰۱
تیر

نکات مهم در طراحی غرفه


 مدرس برگزاری نمایشگاه


- شماره و موقعیت جغرافیایی غرفه در نمایشگاه


 


- مساحت غرفه و وضعیت چهار طرف آن


 


- مشخصات کالاهای نمایشی با ذکر وزن و ابعاد آن (بروشور و عکس ها)


 


- شیوه های پذیرایی مراجعین مختلف

بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش و بازاریابی


مدرس برگزاری نمایشگاه 


مشاوره حضور در نمایشگاه


جهت مشاوره برگزاری دوره با ما تماس بگیرید


09121724677


09128724677


BEHZADABBASI.IR


BEHZADABBASI.COM


  • مدرس برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه
۰۱
تیر


مدرس دوره های نمایشگاهی

بودجه نمایشگاه


 


   در تنظیم هر بودجه ای معمولا هزینه ها در برابر درآمدها پیش بینی می شود. اما در مورد نمایشگاه وضع فرق می کند. غالبا در نمایشگاه ها نمی توان انتظار حصول درآمد فوری داشت. در تنظیم بودجه نمایشگاه ها هزینه های نمایشگاه به 4 بخش تقسیم می شود:


 


-         هزینه های مستقیم


 


-         هزینه های غیرمستقیم


 


-         هزینه های تبلیغاتی


 


-         هزینه های پرسنلی


 



بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش و بازاریابی


مدرس برگزاری نمایشگاه 


مشاوره حضور در نمایشگاه


جهت مشاوره برگزاری دوره با ما تماس بگیرید


09121724677


09128724677


BEHZADABBASI.IR


BEHZADABBASI.COM

  • مدرس برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه
۰۱
تیر

تقسیم بندی نمایشگاه ها از نظر:


 مدرس برگزاری نمایشگاه


موقعیت جغرافیایی:


 


-         داخلی


 


-         خارجی


 


-         بین المللی


 


کالا:


 


-         کالاهای مصرفی


 آموزشگاه برگزاری دوره های برگزاری نمایشگاه


-         کالاهای خانگی


 بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش و بازاریابی


مدرس برگزاری نمایشگاه 


مشاوره حضور در نمایشگاه


جهت مشاوره برگزاری دوره با ما تماس بگیرید


09121724677


09128724677


BEHZADABBASI.IR


BEHZADABBASI.COM



-         معادن


 


-         هنری


 


-         محصولات کشاورزی

  • مدرس برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه
۰۱
تیر
مشاوره برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه 

 استاد برگزاری نمایشگاه

   نمایشگاه ها انواع مختلفی دارند، یکی از مهم ترین نمایشگاه ها، نمایشگاه های بین المللی و بازرگانی است که نمونه آن هر ساله در تهران برگزار می شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه ها در کشورهای صنعتی پیشرفته، ایجاد بازاری متمرکز برای کلیه خریداران خارجی (بهره برداری تجاری) می باشد ولی در ایران به دلیل عدم وجود امکانات و در نتیجه عدم حضور بازدیدکنندگان خارجی، این نمایشگاه درست به بازار واردات تبدیل شده است. برخی از نمایشگاه ها به عنوان نمایشگاه های اختصاصی برگزار می شود که معمولا یک کشور با هویت خود در یک کشور دیگر ظاهر می شود، برای موفقیت در چنین نمایشگاه هایی به هزینه تبلیغاتی بالایی نیاز می باشد که متاسفانه شرکت های ایرانی چنین هزینه هایی را اختصاص نمی دهند. از انواع دیگر نمایشگاه ها می توان به نمایشگاه تخصصی اشاره کرد. در این نوع نمایشگاه رقابت بین المللی وجود ندارد بلکه ارتباط تجاری مطرح است. نمایشگاه های ملی از دیگر انواع نمایشگاه ها محسوب شده که برای نمایش و توانمندی های بومی یک کشور برگزار می شود. بدین شکل که توانمندی های تولیدی و خدماتی کشوری را در همان کشور به نمایش می گذارد و از خارجیان برای بازدید دعوت می نماید. یک نوع نمایشگاه هم با عنوان اکسپو وجود دارد که مدت برگزاری آن ها بیشتر می باشد. (3 تا 4 ماه) و در آن علاوه بر جنبه های تجاری، جنبه های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی در کنار مسایل تجاری مطرح می شود که اساس آن اطلاع رسانی از توانمندی های موجود در یک کشور است. در کل نمایشگاه ها چه بین المللی و چه تخصصی، محل برخورد خریداران و فروشندگان، متقاضیان و عرضه کنندگان کالا و به عبارت اقتصادی نقطه برخورد عرضه و تقاضا می باشد که برای مشاهده نمونه محصولات و مبادله اطلاعات بین افراد تشکیل می شود.

 



بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش و بازاریابی


مدرس برگزاری نمایشگاه 


مشاوره حضور در نمایشگاه


جهت مشاوره برگزاری دوره با ما تماس بگیرید


09121724677


09128724677


BEHZADABBASI.IR


BEHZADABBASI.COM


  • مدرس برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه
۰۱
تیر

مدرس برگزاری نمایشگاه

 مدرس برگزاری نمایشگاه

-         نمایش تفکرات دیگران

 

-         نمایش فن آوری های جدید

 

-         نمایش شیوه های جدید تولید

 

-         جلب توریست

 

-         کسب بازارهای جدید 

-         نمایش تفکرات دیگران

 

-         نمایش فن آوری های جدید

 

-         نمایش شیوه های جدید تولید

 بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش و بازاریابی


مدرس برگزاری نمایشگاه 


مشاوره حضور در نمایشگاه


جهت مشاوره برگزاری دوره با ما تماس بگیرید


09121724677


09128724677


BEHZADABBASI.IR


BEHZADABBASI.COM


-         جلب توریست

 

-         کسب بازارهای جدید

  • مدرس برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه
۰۱
تیر

علل پیدایش نمایشگاه


 مدرس برگزاری نمایشگاه


-         تغییرات روزافزون فن آوری، ظهور کالاهای جدید، تنوع آن ها و عدم آشنایی مصرف کننده توام با رقابت شدید و نامطلوب تولید کنندگان از علل تشکیل نمایشگاه می باشد.


 


-         قطع رابطه بین خریدار و فروشنده به طوری که رابطه میان مصرف کننده یا خریدار و تولید کننده از بین رفته و این عامل باعث توسعه نمایشگاه های شده است.


بهزاد حسین عباسی

مدرس فروش و بازاریابی


مدرس برگزاری نمایشگاه 


مشاوره حضور در نمایشگاه


جهت مشاوره برگزاری دوره با ما تماس بگیرید


09121724677


09128724677


BEHZADABBASI.IR


BEHZADABBASI.COM


-         افزایش درآمد سرانه کشورها همراه با درآمد ملی آن ها باعث افزایش قدرت خرید شده و از طرفی افزایش قدرت خرید نیز سبب تغییر در تولید شده و تولیدات باید به مصرف کننده معرفی گردند که این امر با نمایش کالا در نمایشگاه ها انجام می گیرد.


 

  • مدرس برگزاری نمایشگاه مشاور برگزاری نمایشگاه